ИНТЕРНЕТ-МАГАЗИН – С ЧЕГО И КАК НАЧИНАТЬ?

  • Albert Rashidovich Isaev
Ключевые слова: make a website, adequate main goals, basic marketing rules, accounting for advantages and disadvantages, basic sales functions

Аннотация

В данной статье обосновывается необходимость сделать сайт адекватным основным целям, в кратчайшие сроки по приемлемой цене, с предложениями от самых простых товаров до технологически продвинутого оборудования. Выделены основные правила: торговать любым товаром, для которого маркетинговые исследования дали добро; принимаем «кредитки», банковские переводы, криптовалюту, электронные веб- платежи и др.; минимизируем расходы, контролируем результаты продаж, конверсионную способность, имидж веб-магазина, узнаваемость, организовываем контролируемый форум, используем четко выверенный демпинг. Проведен учет преимуществ, недостатков и особенностей для выбора решения «как создавать сайты». Рассмотрена степень важности и реализуемости базовых функций продаж. Делаются соответствующие выводы

Литература

Antipova EA, Saprykina AL // DEVELOPMENT AND DESIGN OF THE WEBSITE OF THE INTERNET SHOP // Economy and society. 2014. No. 4-6 (13). Pp. 13-19.

Veksler VA // STUDY OF INTERNET TECHNOLOGIES IN MANAGEMENT: CREATING INTERNET STORES // Modern scientific researches and innovations. 2014. No. 4 (36). P. 77.

Glushankova E.B. // INNOVATIONS IN THE SPHERE OF INTERNET-TRADE AND THE EFFECTIVENESS OF THEIR APPLICATION IN THE INTERNET SHOP ACTIVITIES // Synergy of Sciences. 2017. No. 12. P. 95-104.

Porotova Т.V. // OPENING THE INTERNET SHOP: FEATURES AND PROBLEMS OF BUSINESS MANAGEMENT IN THE INTERNET NETWORK // Economics and Entrepreneurship. 2015. No. 12-2 (65-2). Pp. 1059-1062.

Prokopova N.S. // ANALYSIS OF EXISTING INSTRUMENTATION FOR DESIGNING THE INTERNET SHOP // Auditorium. 2017. No. 1 (13). Pp. 93-101.

Prokopova NS, Vasilyev DA // CONSTRUCTION OF BUSINESS MODELS AND ARCHITECTURAL DESIGN OF THE INTERNET-STORE ELECTRONIC TECHNIQUE // Auditorium. 2017. No. 1 (13). Pp. 102-111.

Suchkov A.M. // INTERNET - MARKETING: SEARCHING OPTIMIZATION OF THE INTERNET SHOP // New science: Strategies and vectors of development. 2015. № 6-1. Pp. 210-213.

Taran VN, Deryabina VA // THE METHOD OF DESIGNING WEB-ORIENTED INFORMATION SYSTEMS (ON THE EXAMPLE OF THE INTERNET SHOP) // The international scientific edition Modern fundamental and applied research. 2016. No. 3 (22). Pp. 49-56.

Tkachenko О.N. // DESIGNING THE INTERNET SHOP // Dynamics of systems, mechanisms and machines. 2012. № 5. P. 331-333.

Sharipova NA, Venter Yu.A. // INTERNET - MARKETING: EFFICIENT METHOD OF ATTRACTING CLIENTS TO WEB-SITE OF THE INTERNET-STORE // Siberian Trade and Economic Journal. 2016. № 2 (23). Pp. 61-63.

Опубликован
2017-10-24
Раздел
Моделирование и инфокоммуникационные технологии